Обявиха конкурс за секретар на Община Добрич

13:26, 07 мар 16 25 307 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Конкурс за длъжността „Секретар на община“ обяви на сайта си Община Добрич. Минималните изисквания за заемане на длъжността са висше образование, степен магистър в областта на техническите науки и най-малко 5 години професионален опит или ранг ІІ младши. Посочено е още, че минималният размер на основната заплата е 500 лв., а основният размер на заплатата на длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Конкурсът ще се проведе на два етапа – решаване на тест и интервю.

В обявата се посочва, че секретарят на Общината ръководи, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение на разпорежданията на кмета на общината при спазване разпоредбите на ЗМСМА, Устройствения правилник на Общинска администрация Добрич и другите законови и подзаконови нормативти актове. Той  организира и отговаря за деловодното обслужване, документооборота и общинския архив, за дейността на дирекции ГРОН и АПИТО, както и за организационно-техническата подготовка и провеждане на избори и местни референдуми и др.

Срокът за кандидатстване е 10-дневен от публикуване на обявата.

След встъпването в длъжност на кмета Йордан Йорданов за секретар на Община Добрич бе назначена Калина Георгиева. И тя продължава да я изпълнява.

В отговор на въпрос на Topnovini.bg от общинската администрация обясниха, че единствената причина за провеждането на конкурс е, че такъв се изисква по закон, тъй като секретарят на Общината е държавен служител.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама