Набират кандидати за лични асистенти в Сливенско

10:08, 05 апр 16 25 353 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Община Сливен е бенефициент по проект „Подкрепа и разширяване на дейността за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда на Звено за социални услуги „Домашен помощник” към Домашен Социален патронаж, град Сливен”. Проектът се финансира от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г.

Продължителността на изпълнение на проекта е 22 месеца, от които 18 месеца са за предоставяне на социалните услуги.Териториалният обхват е всички населени места на територията на Община Сливен

Общата цел на проекта е да се подобри качеството на живот и достъпа до услуги за социално включване на хора с увреждания и хора над 65 години с ограничения или в невъзможност за самообслужване в община Сливен, в отговор на комплексните им потребности, включително и здравни, за преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността.

От 01.04.2016г. до 20.04.2016г. стартира подаването на Заявления от кандидат-потребителите за ползване на услугата и кандидатите за лични асистенти.

За потребители на социалната услуга могат да кандидатстват лица от целевите  групи -            Хора с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване; Хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване; Семейства на деца с увреждания;  Самотно живеещи тежко болни лица.

Всеки кандидат за потребител на  социалната услуга „Личен асистент” следва да представи комплект от документи -  Заявление за кандидатстване за потребител на услугата /по образец/;  Приложение №1А- Информация за кандидат- потребителя; Декларация за съгласие за предоставяне на лични данни/по образец/;  Копие от документ за самоличност /за справка /, за дете – удостоверение за раждане /копие /; Документ за самоличност на законния представител-родител, настойник, попечител /копие /; Експертно решение на ТЕЛК / НЕЛК /копие /; Медицински протокол на ЛКК /копие /;  Други медицински документи- епикриза и др. /копие /; Удостоверение за настойничество / попечителство//копие /; Други документи по преценка на кандидата, имащи отношение към предоставяне на услугата

 На всички кандидат-потребители ще бъде изготвена социална оценка на индивидуалните потребности. Въз основа на полученият брой точки от оценката, комисия, назначена със заповед на кмета на Община Сливен ще изготви списък с класираните кандидат-потребители в низходящ ред, който ще бъде изнесен на информационното табло в центъра за административно обслужване на Община Сливен.

На потребителите на услугата „Личен асистент” ще  бъде осигурен достъп до интегрирани почасови услуги за социално включване в общността или в домашна среда.

В изпълнението на проекта ще бъдат наети 65бр. лични асистенти за период от 18 месеца на 4 часов работен ден, които ще оказват подкрепа в домашна среда на хора в неравностойно положение на територията на община Сливен.

Класирането на кандидатите за лични асистенти се извършва от комисия, назначена със заповед на кмета на Община Сливен след провеждане на събеседване. Ще бъде изготвен списък с оценените  кандидати, който ще бъде изнесен на информационното табло в центъра за административно обслужване на Община Сливен.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама