„Бургасбус“ взима 13 нови автобуса и оборудване за над 6 млн. лв.

09:57, 14 апр 16 25 375 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Нови 13 автобуса на обща стойност от 4 млн. и 710 хил. лв. ще закупи „Бургасбус“. Това става ясно от двете поръчки, които общинският превозвач е пуснал, показва справка на Topnovini.bg. Целта на процедурите е да се избере изпълнител за сключване на договор за доставка на лизинг. От „Бургасбус“ са обявили и една поръчка за доставка и монтаж на допълнително оборудване за автобуси и тролейбуси за 1,4 млн. лв.

Седем от рейсовете са от т. нар. съчленени автобуси. Прогнозната стойност на тази поръчка е 4,2 млн. лв. без ДДС.

Източниците на финансиране на поръчката са собствени средства на „Бургасбус“ и средства от „Регионален фонд за градско развитие“ АД. Плащането ще се извършва по лизингова схема за 8 години. Встъпителната вноска е 10 % от доставната цена на автобусите, а остатъчната стойност – 5 %.

Кандидатите могат да подават своите оферти до 16 май тази година. Те ще бъдат отворени на следващия ден в административната сграда на „Бургасбус“.

Останалите 6 автобуса ще струват 510 000 лева, също без ДДС. И при тази поръчка източниците на финансиране са собствени средства на „Бургасбус“. Плащането ще се извършва по лизингова схема за 7 години. Встъпителна вноска е 10 % от доставната цена на автобусите.

Срокът за получаване на оферти и на заявления за участие е 13 май. Евентуалният изпълнител ще бъде обявен на 16-ти същия месец.

Относно третата поръчка - предметът е свързан с избора на максимум трима потенциални изпълнители, с които да бъде сключено рамково споразумение. Въз основа на него ще се избира изпълнител, който да достави, монтира, тества и въведе в експлоатация въпросното оборудване в рамките на изградената интегрирана система за управление на градския транспорт в Бургас.

Става въпрос за бордови компютър с интерфейс за водача (монитор и RFID-четец) – 48 броя, 2D-баркод четец – 50 броя, каса/кутия за монети и банкноти – 48 броя, както и 130 валидатори с RFID-кодиране. Трябва да бъдат доставени, монтирани и въведени в експлоатация също така 100 камери, 43 информационни LED панели, 16 TFT информационни табла, 55 ръчни устройства за контрол, с принтер, RFID-кодиране и 2D-баркод четец и много други.

Участникът трябва да интегрира предложеното от него оборудване и приложен софтуер с внедрените системи за електронно таксуване, AVL, система за информация на пътници в реално време (RTPI), система за осигуряване на приоритет, система за видеонаблюдение, комуникационна система, както и да интегрира точката за прехвърляне на информация от и на превозните средства.

Кандидатите трябва да подадат офертите си до 30 май, като те ще бъдат отворени на 31 май.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама